27. srp 2011.

Pizza vegetariana


Da mi je neko rekao da će mi se ovako svidjeti pizza bez sira nebih mu vjerovala :D ali svaki put se uvjerim u onu maminu "probaj pa onda reci da ne valja" :) Na UN dijeti bila sam primorana da jedem pizzu bez sira i salama, tako da sam na tijesto nabacala povrće koje sam imala i pravoooo sam se počastila :)

Sastojci:
kečap
1 veći ili 2 manja paradajza
1 paprika
1 tikvica
origano

Priprema:
Omjere za tijesto za pizzu neću pisati jer ga ja pravim "od oka" od slijedećih sastojaka: brašno, so, voda, ulje, germa, pavlaka, jaje (nije obavezno). Dodavanjem pavlake u tijesto pomaže mu da ne bude žilavo i pretvrdo nakon pečenja, ja ga više ne pravim bez nje :) Još jedna tajna za tijesto za pizzu je da ga treba dugo mijesiti, najlakše je podijeliti ga u manje loptice pa svaku posebno namladiti nekoliko puta.

Tikvice oguliti, narezati na ploškice, nasoliti i ostaviti 20-ak min da odstoji., zatim ih oprati i posušiti kuhinjskim ubrusima. Prepržiti kratko svaku ploškicu sa obje strane na tavi sa malo ulja. Paradajz oguliti, paprikama izdubiti sredinu ali paziti da ne pukne. Tijesto razviti i staviti u pobrašnjenu tepsiju, izbockati ga viljuškom i namazati kečapom. Rezati tanke kolutove paradajza i poredati na tijesto. Na to rasporediti tikvice i kolutove paprike, te prostali paradajz. Odozgo ponovo malo kečapa i origano. Peći na najjačoj vatri max 20 min.

1 komentar:

  1. Odličan recept samo ja pravim paradajz umak na luku sa dodatkom origana,bosiljka,peršina sa malo soli i papra,a tikvice naribam malo posolim pa istisnem višak vode.

    OdgovoriIzbriši