19. tra 2010.

Kokos poljupci - torta

Gledala sam Vjekin show  na OBN-u i zapazila recept za kokos poljupce... malo sam iskombinovala sa jednom super kremom i dobila extra torticu :D

Sastojci:
*za poljupce:
200 gr kokosa
100 gr šećera u prahu
4 jaja
1 vanilin šećer

*za kremu:
5 žumanjaka
5 kašika šećera
5 kašika brašna
1/2 l mlijeka
1/2 margarina

Priprema:
*Poljupci: umutiti snijeg od bjelanjaka. Dodavati lagano žumanjke i šećer. Prestati mutiti mikserom i lagano umiješati kokos. Ja sam smjesu lagano izravnala na pek papiru i pekla kao koru za rolat (debljina oko 0,5cm) i podijelila na tri dijela i filovala kremom.
Ukoliko ne želite da pravite tortu nego samo poljupce u svom pravom obliku onda radite na slijedeći način: vaditi kašikicom na pek papir male kupice i redati sa vecim razmacima (jer narastu pri pečenju). Peći na 150 stepeni dok ne dobiju lijepu boju (20-30 min).
*Krema: žumanjke, šećer i brašno izmiješati s 1 filđanom mlijeka od 1/2 l i tu masu dodati u mlijeko koje je provrilo. Kad se ohladi dodati umućeno 1/2 margarina.

P.S. Torta mi je bila malko suha za moj ukus...Slijedeći put ću pokušati sa malko tečnijom kremom.. javim rezultat ;)

2 komentara: