23. svi 2010.

Torta s linoladom

Recept za ovu super tortu je kolegica našla na Coolinarci ali nemožemo ponovno da nađemo recept :-( Srećom zapisala ga je :-D Ja sam četvrta po redu koja ju je napravila od prošle nedjelje. Zaista je vrijedna probanja :-D

Sastojci:
*Kora:
6 jaja
8 kašika šećera
1 dcl vode
1 dcl ulja
6 kašika brašna
1 prašak za pecivo
čokoladno mlijeko
2 kašike kakaa
*Krema:
3 pudinga od vanilije
1,2 l mlijeka
1 kašika gustina
200 gr margarina
2 kašike bijelog eurokrema
2 kašike crnog eurokrema

Priprema:
*Kora: Odvojiti žumanjke i bjelanjke. Umutiti čvrst snijeg od bjelanjaka. Žumanjke umutiti pjenasto sa šećerom te dodati sve tečne sastojke i dobro izjednačiti. Dodati bršno s praškom za pecivo. Rukom umiješati snijeg od bjelanjaka. Koru peći u pouljenom i pobrašnjenom kalupu. Peći na 200 stepeni, nisam upratila koliko vremena treba, probavati nožem ili čačkalicom. Pečenu ohlađenu koru prepoloviti na dva dijlea i dobro natopiti čokoladnim mlijekom.
*Krema: Rastopiti pudinge, gustin i šećer sa malo hladnog mlijeka i skuhati u ostatku provrelog mlijeka. Kada se ohladi umiješati dobro umućen margarin (najbolji je stolni, ja sam imala onaj za kreme - sa ukusom slatkog vrhnja i malo je bijeli dio preuzeo ukus koji ja baš ne volim, ali može proći ;-) ). Masu podijeliti na dva dijela, u jedan dodati bijeli, a u drugi dio crni eurokrem (može se eurokrema staviti i više od navedenog ;-) ).
p.s. meni je kora žuta jer mi je kolegica zaboravila upisati kakao :D

Nema komentara:

Objavi komentar