2. svi 2010.

Crno-bijele kuglice

Danas sam probala napraviti jedan kolačić sa bloga da mi je nešto slatko i rezultat je bio fantastičan.. Super su ukusni a preslatko i izgledaju :D Ovdje ću da stavim sastojke koje sam ja stavljala (nisam imala sve baš kao u originalnom receptu). Nakon probavanja skontali smo da se ukusu može dodati još malko npr. narandžine korice, cimeta...

Sastojci:
200 gr čokolade za kuhanje
50 gr margarina (stolni)
2 jaja
100 gr šećera
1 vanilin šećer
200 gr glatkog brašna
prstohvat soli
pola kašikice praška za pecivo
šećer u prahu

Priprema:
Na pari rastopiti margarin i čokoladu te ostaviti da se malko prohladi. Za to vrijeme mikserom umutiti jaja i šećer. Kada bude pjenasto dodati vanilin šečer. Prestati koristiti mikser i lagano umiješati rastopljenu čokoladu. Dodati brašno, so i prašak za pecivo. Mutiti kašikom dok ne nestanu grudvice. Posudu prekriti prozirnom folijom i ostaviti u frižideru bar 3 sata, može i preko noći, da se smjesa stvrdne (što duže to bolje ;) ). Kašikicom vaditi smjesu i rukama oblikovati kuglice. Uvaljati kuglice u šećer u prahu i redati na pleh pokriven pek papirom. Peći na 180 stepeni 10-12 minuta.

4 komentara:

  1. Joj pa nas dve smo izgleda istovremeno pravile isti kolač. :)
    Samo sam ga ja pravila po Evinom receptu, i razlika je minimalna. Inače je odličan, meni i mojima se jako puno sviđa i praviuću ga baš često.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da Gaga, zaista smo ih pravile gotovo u isto vrijeme..po različitim receptima ali su jednaki izgledom a i ukusom vjerujem.. tvoje slike su puno ljepše..meni nikako svjetlo ne valja :( jucer sam ih pravila ponovno i to duplu mjeru :D .. Lijep pozdrav!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. ninela ove kolace su 5ca.bravo

    OdgovoriIzbriši