23. svi 2010.

Tulumbe

Zahvaljujući kolegici Romani i njenom receptu napokon moje tulumbe nisu izgledale kao uštipci :-D Romana hvala najljepša!!! Budući da je recept bio siguran malo sam eksperimentisala sa pečenjem. U originalnom receptu tulumbe se prže u ulju a ja sam ih pekla u rerni na pek papiru. Rezultat je bio odličan :-D jedino mi je problem što nisam upratila vrijeme i temperaturu pa ću to upisati pri slijedećoj probi :-D

Sastojci:
0,5 l vode
1 dl ulja
350 gr brašna
1 prašak za pecivo
4 jaja

Agda:
1 l vode
600 gr šećera
1 limun

Priprema: 
Vodu i ulje staviti da proključa. Skinuti sa vatre i dodati brašno s praškom za pecivo. Izraditi tijesto rukom ili mikserom i ohladiti. U ohlađeno tijesto dodavati jedno po jedno jaje tako da se svaki put lijepo ujednači smjesa prije nego se doda slijedeće jaje. Puniti kalup i praviti tulumbe. Pržiti ih u ulju dok ne dobiju lijepu zlatno žutu boju i odmah ih redati u ohlađenu agdu.

Nema komentara:

Objavi komentar