27. ruj 2010.

Kolač na kukuruzovini

Ja se inače jako slabo sjećam svoga djetinjstva :-( ali ovaj kolač je ostao jako urezan u sjećanje... pravila ga je baka, strinina mama, kada sam išla na raspustu njima u goste u Sremsku Mitrovicu... Kada sam ljetos bila u posjeti baka i ujna su mi skupile sve kukuruzovine što su imale i dale mi da pravim taj dugo spominjani kolač. Mislim da neće mi nikada uspjeti kao baki ali i ovim sam prezadovoljna :D Koristila sam recept sa coolinarke  - brioši. 

Sastojci:
40 gr svježeg kvasca
500 gr brašna
100 ml ulja
50 gr šećera
1 vanilin šećer
2 jaja
prstohvat soli
200 ml toplog mlijeka
*za premazivanje:
margarin
šećer
jaje

Priprema:
Meni je u pripremi tijesta pomogao moj dragi pomagač - pekač za hljeb :D Koristila sam suhi kvasac - 4 kafene kašikice. Dodala sam malo više brašna nego je u receptu, onako od oka, jer mi je bilo premekano tijesto. Nakon degustacije zaključili smo da bi mogli biti i malko slađi :) Standardnom procedurom raditi slijedeće: staviti kvasac sa malo šećera brašna i mlake vode da uskisne. U brašno dodati sve sastojke, kvasac na kraju, i umijesiti glatko tijesto. Ostaviti da odstoji 20-ak minuta na toplom mjestu. Umutiti jedno jaje  za premazivanje. Nakon što tijesto nadođe razviti tijesto 5 mm debljine, premazati sa malo margarina,  i sa dijelom umućenog jajeta, isjeći na trake i motati na kukuruzovini. Peći na 200 stepeni 15-20 min dok ne dobije lijepu boju. kada se malko ohlade vaditi štapiće kukuruzovine i služiti toplo. Mogu se posuti i šećerom u prahu.


p.s. na margarin i jaje za premazivanje mogu se dodati mljeveni  orasi ili mljeveni mak.

3 komentara:

  1. Ja imam odavno objavljen post za slane prutiće na kukuruzovini. Super je fora. Slatku varijantu nisam probala, ali evo mi prilike. Baš su mi lepi ovi tvoji.

    OdgovoriIzbriši
  2. HVALA ZA OVAJ RECERT,JELA SAM IH JOS PRE 20,30 GOD. KAD SAM BILA U OSNOVNOJ SKOLI PRAVILA MI IH JE STRINA.....PROBACU DA IH NAPRAVIM ....POZZZZZZ

    OdgovoriIzbriši