15. kol 2010.

Imam baildi - s tikvicama

Ovaj recept sam pronašla također u zadnjem broju časopisa Gusto. Malko sam ga izmijenila, umjesto patliđana koristila sam tikvicu. 

Sastojci:
4-5 tikvica
jaja
brašno
paprika
paradajz
crveni luk
bijeli luk
tikvica
sir
meso

Priprema:
Tikvice oguliti i razrezati na dvije polovice. Izdubiti sredinu tako da ostanu zdjelice koje ćemo kasnije da punimo. Dobro posoliti i ostaviti tikvice da odstoje. Sredinu tikvice isjeckati na komadiće, dodati na srednnje veličine kockice papriku, luk, sitno isjeckani bijeli luk i ostalo povrće po želji. Ja ovaj put nisam stavljala meso ali super bi se slagalo sa pilećim fileom ili faširanim mesom. Pripremljeno povrće dinstati na ulju. Dodati začine i na kraju paradajz izrezan na kockice. Kada bude gotovo ostaviti da se hladne. Tikvice (zdjelice) saprati vodom i pohovati. Ja sam ovaj put pohovala u kombinaciji bijelo brašno-kukuruzno brašno-susam i jaja i super je :D Kada bude sve gotovo zdjelice puniti dinstanim povrćem i ukrasiti kockicama sira ili peršunom.

2 komentara:

  1. e mislim da bih i ja ovo mogla probati...
    Hvala Nirmelaaaaaaaaa:-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Svakako, tu je da se proba... javi kako je ispalo..

    samo bih jos voljela da znam ko je ostavio komentar :D

    OdgovoriIzbriši