27. srp 2011.

Džem od crnih ribizli iz pekača :)


Stiglo nam i bobičasto voće :D nakon prošlogodišnje probe sa kupinama, malinama i borovnicama sada su na red došle i crne ribizle... pravila sam džem od njih samih, meni se sviđa, ima prekrasnu boju i slatko - kiselkasti ukus. Ukućani su podijeljena mišljenja :) u pravilu bi najbolje bilo napraviti kombinaciju sa nekim slađim bobama... meni je i ovako super :) 

Sastojci:
2 kg crnog ribiza
1 kg šećera
4-5 kesica vanilin šećera 

Priprema:
Bobice dobro oprati. Moj pekač je XXL idanje (hljeb max 1500 gr) tako da sam odmah stavila negdje oko 1 kg bobica i pokrenula program za marmeladu. Vremenom sam lagano dodavala šećer, te kako se zapremina smanjivala, dodavala sam i preostalo voće dok sve nisam potrošila. Nakon što je program završio prvi put, bobice sam izvadila u sud i malo propasirala štapnim mikserom i vratila u tekućinu. Pokrenula sam ponovno isti program još dva puta. Poslije drugog puta dodala sam vanilin šećer. Po želji može se dodavati i drugih začina. Sličan proces bi bio i bez pekača, s tim da se treba češće miješati kako ne bi zagorio džem. 

p.s. super se slaže sa sutlijom :) a probaću i koju kašiku ubaciti u smjesu za sladoled :)

Nema komentara:

Objavi komentar