15. ruj 2011.

Žuto crni muffinsi

Evo još jednih brzih finih muffina. Originalni recept sam dobila od kolegice Lejle i u njega ide kukuruzno i bijelo pšenično brašno, ja sam ga ovaj put malo izmijenila, ali nije ništa izgubio na kvaliteti, čak šta više :D

Sastojci:
7 kašika kukuruznog brašna
7 kašika crnog pšeničnog brašna
3 jaja
1 pavlaka
1 jogurt
2 kašike mlijeka
1 kašika šećera
malo soli
2 praška za pecivo
1/4 čaše ulja

Priprema:
Sve sasjtojke umutiti i sipati u kalupe za muffins. Peći 20-25 minuta na 200 stepeni. Po želji dodati sjemenke - ja sam stavila lan. U originalni receptić ide 10 kašika kukuruznog brašna i 5 kašika bijelog pšeničnog brašna pa probajte koje želite jednako su dobri :)

2 komentara:

  1. prema ovim namirnicama čini mi se odlični muffini, a usto vrlo jednostavni

    OdgovoriIzbriši
  2. vrijedi probati definitivno :D
    lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši